30/11/2018
Comença el període de recollida dels kits del nou sistema Porta a Porta
Des d’avui, 30 de novembre i fins al dia 10 de desembre, la Sala Portals serà el centre de recollida dels kits del nou sistema Porta a Porta, que seran obligatoris a partir del 10 de desembre. Recorda que, per recollir el teu kit, has de portar la carta que vas rebre a casa teva.
L’horari de recollida del kit és d'11 a 14 hores i de 16 a 19 hores; dissabtes en horari de matí, diumenges, en horari de matins i festius tancat.
El kit consta d'un cubell taronja multifracció gran, un cubell més petit, per a la fracció orgànica, una saca per a les restes de jardí, una saca gran (per a qui la demani, per a les restes de poda) i un magnètic amb el calendari de recollida.
29/11/2018
La III jornada d'Empresaris constata el creixement de l'activitat a Collbató, amb 9 noves empreses
La III Jornada d'Empresaris de Collbató celebrada ahir va constatar el creixement de l'activitat econòmica al municipi, amb 9 noves empreses que se sumen al cens empresarial de la població.
Concretament, 1 empresa de màrqueting digital, 4 habitatges turístics, 2 immobiliàries, 1 luthier i 1 assessoria fiscal i financera. També es va anunciar l'aprovació de la millora de l'enllumenat al Polígon Les Ginesteres.
28/11/2018
Dissabte i diumenge, VIII Cap de Setmana Solidari a Collbató
El cap de setmana de l'1 i 2 de desembre, l'ONG Collbató per a la Solidaritat oferirà una sèrie d'activitats gratuïtes per fomentar i treballar la consciència i la solidaritat.
Les activitats començaran dissabte 1 de desembre, a les 10 del matí, al Casal de Cultura, on tindrà lloc una Masterclass de Ioga amb Salut&Vida. La classe estarà impartida per Jitka Vitova. Es farà una introducció a les postures del ioga, les tècniques de respiració i relaxació.
A les 12 hores, també al Casal de Cultura, hi haurà un taller de ceràmica on s'explicarà la fabricació i decoració d'adorns nadalencs amb tècnica tradicional, també impartit per Jitka Vitova.
27/11/2018
Una delegació dels Governs municipals de Collbató, Olesa de Montserrat, Esparreguera, Abrera i El Bruc s’han reunit avui a Madrid amb representants del Ministeri de Foment per manifestar-los la seva oposició frontal a l’ampliació de l’A-2.
La delegació de poblacions afectades estava formada per representants dels consistoris de Collbató (l’alcalde, Miquel Solà, i el regidor d’Acció Territorial, Mobilitat i Espais Naturals, Josep Estradé), Esparreguera (l’alcalde, Eduard Rivas), Abrera (l’alcalde, Jesús Naharro), El Bruc (l’alcalde, Enric Canela) i Olesa de Montserrat (el regidor d’Obres i Edificació, Miquel Riera). Per part del Ministeri de Foment hi era el secretari general d’Infraestructures, Javier Izquierdo.
Els...
27/11/2018
El Ple Municipal tracta la situació de la Guàrdia Municipal
A la sessió del ple ordinari d'ahir va assistir una representació del cos de Guàrdia Municipal amb pancartes reivindicatives. La situació d'aquest col·lectiu va ser un dels temes centrals de la sessió, amb intervencions de tots els grups polítics i de representants del mateix cos, als quals l'alcalde va animar a explicar les seves reivindicacions.
Abans d'iniciar-se el ple, l'alcalde, Miquel Solà, va comunicar que no es podia celebrar a la Sala Portals, com és habitual, pels preparatius del lliurament dels kits per a la recollida selectiva. També va presentar el nou secretari de l'Ajuntament, Jordi Esteban. La sessió va començar sense l'assistència del regidor Salvador Valls, que es va incorporar uns minuts després.
26/11/2018
III Jornada d'Empresaris de Collbató, dimecres
El dimecres vinent, 28 de novembre, a les 19.30 hores, la regidoria de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Collbató celebrarà la III Jornada d'Empresaris de Collbató al Casal de Cultura.
La regidora de Promoció Econòmica, M. Teresa Casanovas, explicarà les accions que des del departament s'estan portant a terme per donar suport a les empreses del municipi, els projectes en els quals es participa i els propers objectius.
Aquest any es comptarà també amb la col·laboració del president de la Cambra de Comerç de Barcelona per al Baix Llobregat, Carles Guilera, que farà la ponència: "Punt de trobada de les empreses: cap a un associacionisme intel·ligent".
24/11/2018
Dilluns, Ple Ordinari, a la Sala d’Actes del Casal de Cultura
Dilluns, 26 de novembre, a les 19.30 hores, tindrà lloc el ple ordinari de l’Ajuntament de Collbató. En aquesta ocasió es farà en la Sala d’Actes del Casal de Cultura i no en la Sala Portals.
S’adjunta la convocatòria i ordre del dia perquè tingueu coneixement dels temes que es tractaran.
El Ple Ordinari és un acte obert a tothom. Vine i coneix, de primera mà, l’actualitat de Collbató.
24/11/2018
L'acte institucional d'ahir va ser la cloenda de totes les activitats que s'havien dut a terme els darrers dies a Collbató per denunciar la violència envers les dones: Arts urbans, com el grafiti i el rap; fotografia, amb l'exposició creada pel grup Objectivament, i la lectura del manifest del Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les dones.
A la terrassa del Casal de Cultura s'exposaven els grafitis realitzats i, a l'interior, la mostra de fotografies creades per l'Agrupació Fotogràfica ObjectivaMent, que no només són al Casal sinó que estan distribuïdes, en pancartes, en diverses contrades del municipi.
23/11/2018
Aquesta tarda, a partir de les 18 hores, el Casal de Cultura acollirà els actes institucionals previstos en commemoració del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones.
Els actes d’avui seran la cloenda de tota una sèrie d'activitats distribuïdes durant el mes de novembre. Així, els joves van organitzar un taller per a crear una cançó de rap que denunciï aquests fets i que es presentarà aquesta tarda. Dimecres, a la Biblioteca, es va representar una obra de teatre infantil, "El viatge al món dels contes", per mostrar, als infants d’entre 5 i 10 anys, diferents interpretacions dels contes, amb perspectiva de gènere.
23/11/2018
La segona de les dues jornades de presentació del nou sistema de recollida porta a porta va tornar a omplir l’aforament de la Sala d’Actes del Casal de Cultura. L’alcalde, Miquel Solà, la tècnica de Medi Ambient, Patrícia Castro, i la representant de la consultora Spora, Alicia Tarodo, van respondre els dubtes dels assistents, un cop finalitzada la introducció al nou sistema.
El model que s'implantarà el 10 de desembre el va triar la ciutadania de Collbató en un procés participatiu que va tenir lloc l'any 2017 i contempla la recollida Porta a Porta de cinc fraccions (orgànica, vidre, paper i cartró, envasos i resta) i l'eliminació dels contenidors al carrer.
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat