
24/6/2026
L’activitat tindrà lloc cada dissabte del mes a la pista poliesportiva Martí Gil
El pròxim mes de juliol, la pista poliesportiva Martí Gil acollirà una nova edició de les sessions de ioga a la fresca, una proposta pensada per fomentar el benestar i l’activitat física a l’aire lliure.
Les sessions es realitzaran els dissabtes 8, 11, 18 i 25 de juliol en horari de 8.30 a 9.30 h.
L’activitat és gratuïta, però cal inscripció prèvia a través del formulari habilitat. Totes aquelles persones que hi vulguin participar hauran de portar la màrfega de casa.
Des de l’Ajuntament de Collbató es convida tota la ciutadania a participar en aquesta proposta, que promou hàbits saludables i el benestar físic i mental a través de la pràctica esportiva a l’aire lliure
Data de modificació: 24/06/2026 10:04:32
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat