Collbató

Collbató
  • MIDA DEL TEXT   

16:02  |  19/12/2025

Collbató recapta 1.163,55€ per a la Marató de 3Cat

  • Quinto Solidari 2025

    Quinto Solidari 2025

15/12/2025

El tradicional Quinto Solidari s’ha dut a terme aquest diumenge 14 de desembre al Casinet.

 

Un any més Collbató ha demostrat la seva solidaritat amb La Marató de 3Cat, una iniciativa que se celebra anualment a tot Catalunya amb l'objectiu de donar suport a la investigació mèdica. Enguany, La Marató de 3Cat s’ha dedicat a la divulgació i l’impuls de la recerca en càncer, una de les principals causes de mortalitat a Catalunya i a tot el món.

 

El Quinto, amb la col·laboració de la colla de Diables Salnitrats de Collbató, ha estat l’acte de recapte més participatiu de les activitats realitzades al municipi. Gràcies a la solidaritat dels veïns i veïns s’han recaptat 1.163,55€.

 

Altres activitats solidàries a Collbató

 

Durant el mes de desembre s’han dut a terme diferents activitats divulgatives i solidàries relacionades amb La Marató d’aquest any. El dimarts 2 de desembre, la Biblioteca va acollir una xerrada divulgativa sobre el càncer, a càrrec de diferents professionals de la salut que van exposar la realitat mèdica i humana d’aquesta malaltia.

 

Durant la Fira de Nadal, celebrada el cap de setmana del 13 i 14 de desembre, diferents associacions collbatonines van organitzar xocolatades per recaptar fons.  

 

El pròxim 20 de desembre tindrà lloc l’últim acte solidari: un taller de defensa personal organitzat per AE Dokai. L’activitat es durà a terme al gimnàs de l’escola Mansuet a les 11:30 h. La recaptació es farà a través d’una taquilla inversa, amb una aportació mínima de 5 € per persona.

 

L’Ajuntament de Collbató agraeix a tots els veïns i veïnes la seva participació i col·laboració en els actes solidaris organitzats, demostrant un any més que Collbató és un poble compromès amb la solidaritat.



Data de modificació: 15/12/2025 11:13:35