Collbató

Collbató
  • MIDA DEL TEXT   

23:37  |  26/02/2026

Collbató inicia un mes de març reivindicatiu i literari

  • Agenda Març 2026

    Agenda Març 2026

26/2/2026

L’esport, la cultura i la ciència, protagonistes de la commemoració del 8-M

 

L’Ajuntament de Collbató ha publicat l’agenda del mes de març, marcada per la commemoració del Dia Internacional de les Dones, que tindrà lloc el 8 de març, i per una àmplia programació cultural, esportiva i literària.

 

El programa reivindicatiu del 8-M donarà tret de sortida el 5 de març amb la presentació d’Una dona de la teva edat, amb l’autora, Gemma Ruiz Palà. El 8 de març, la jornada inclourà una caminada popular seguida del concert d’Ellas Music Band als Jardins de Can Rogent. Les activitats continuaran l’11 de març amb un taller de connexió vital per explorar el cos a través del moviment i els sentits, i el 13 de març amb un espectacle científic infantil dedicat a les grans dones de la història de la ciència. La programació es clourà el 14 de març amb un taller de defensa personal.

 

Més enllà del 8-M, el mes de març també estarà marcat per la literatura. El dia 8 l’església de Sant Corneli acollirà un concert de veus blanques i orgue amb Cromàtica de Sant Celoni. El teatre serà un element clau amb la representació de Dues dones que ballen el dia 15 de març al Casinet. El cinema serà protagonista, el 26 de març, amb la projecció de La habitación de al lado de Pedro Almodóvar i, l’endemà, el club de lectura d’adults amb el comentari d’Això que estàs passant de Sigrid Nunez.

 

A la biblioteca, es podran visitar tres exposicions: Racó bibliogràfic 8M, fins al 14 de març, i Riure en clau Fo i Contes per la igualtat disponibles durant tot el mes.

 

Pel que fa a l’àmbit esportiu, el 12 de març se celebrarà la caminada de la Gent Gran i el 21 de març tindrà lloc la segona edició de Collbató pedaleja, una classe de bicicleta estàtica a la Pista Martí Gil. També hi haurà espai per a la participació veïnal, amb l’assemblea anual de socis i veïns del Casc Antic i el Pujolet el 13 de març, i també per a la formació, amb l’inici del curs de català nivell A2 el 9 de març.

 

Tota la informació relativa a la programació del mes de març es pot consultar en aquest enllaç.

 

L’Ajuntament de Collbató anima a tota la ciutadana a participar en les diferents activitats programades i a continuar construint comunitat a través de la cultura, l’esport i la ciència.

 


Informació relacionada


Data de modificació: 26/02/2026 11:55:28