Collbató

Collbató
  • MIDA DEL TEXT   

08:27  |  22/05/2025

El nou cartipàs de l'Ajuntament de Collbató

  • Equip de govern 2023

    Equip de govern 2023

29/6/2023

L'administració local estarà dividida en quatre grans àrees de serveis.

 

Un cop constituït l'Ajuntament i designada Gemma Rodríguez com a alcaldessa de Collbató, el nou govern ha estructurat l'administració municipal per regidories i n'ha assignat les persones responsables. L'objectiu és organitzar les àrees segons els principis d'economia, eficiència i celeritat. El cartipàs de Collbató es divideix en quatre grans àrees: els serveis generals i tècnics, la responsable política dels quals serà la mateixa alcaldessa, i els serveis de seguretat ciutadana i a les persones, que estaran a càrrec de Pau Calsina.

 

Les regidories

 

 

La delegació d'una regidoria comporta la direcció organitzativa i funcional del servei, a més de la signatura de documentació necessària per dur a terme les seves funcions. Els regidors i regidores hauran d'informar periòdicament l'Alcaldia sobre les actuacions, activitats i informes que puguin ser d'interès, i hauran de donar compte a la Junta de Govern dels projectes d'actuació i la gestió que se'n fa.

 

En aquesta legislatura, l'Alcaldia retindrà les atribucions de Secretaria, Serveis Jurídics, Contractació, Recursos Humans, Atenció Ciutadana, Entitats i Associacions, Serveis Socials, Gent Gran, Benestar Animal, Urbanisme, Habitatge i Serveis al Territori.

 

Pau Calsina estarà al capdavant de Turisme, Promoció Econòmica, Comerç, Cultura, Biblioteca, Patrimoni, Espais Públics i Via Pública, i Mobilitat. El regidor Jesús Domene gestionarà les àrees de Comunicació, Protocol, Salut i Sanitat Pública, així com Intervenció, Economia i Hisenda.

 

Tamara Rodríguez serà la regidora d'Esports, Joventut, Educació i Igualtat. Mentre que Sergio Trigo ho serà de Seguretat Ciutadana, Protecció Civil, Civisme i Convivència, Medi Ambient, Medi Natural i Defensa Forestal, Participació Ciutadana, Noves Tecnologies i Administració Electrònica, i Transparència i Bon Govern. Pedro Peñero serà el regidor del Comissionat del Servei Municipal d'Aigua i l'adjunt de Recursos Humans.

 

Pel que fa a la divisió dels barris. Sergio Trigo serà el regidor del Casc Antic, el Pujolet i el Nucli Històric. L'alcaldessa ho serà de Disseminats, La Fumada, el Bosc del Misser i Els Eixamples. Tamara Rodríguez serà la responsable de Les Illes, Font del Còdol i Can Migrat. Jesús Domene serà el regidor de Can Dalmases I i II i Pau Calsina del Pla del Castell i Els Clots.

 

 

Junta de Govern

 

La Junta de Govern Local de Collbató per al mandat 2023-2023 estarà formada per Pau Calsina, Pedro Pedreño i Sergio Trigo, que també han estat designats com a primer, segon i tercer tinent d'alcaldessa, respectivament. En cas d'absència, malaltia o impediment que impossibiliti l'alcaldessa a exercir les seves atribucions, els tinents la substituiran en les seves funcions.

 

Els regidors que no formin part de la Junta de Govern Local podran assitir a les reunions amb dret a veu, però no a vot. Coneix en detall les competències de la Junta en el document adjunt a la notícia.


Informació relacionada


Data de modificació: 29/06/2023 10:13:18