Collbató

Collbató
  • MIDA DEL TEXT   

05:28  |  14/05/2025

Notícies

  • El túnel del terror, a la Biblioteca

    29/10/2019

    Vine a gaudir de la festa de la Castanyada, dijous!

    La festa començarà dijous, 31 d’octubre, a les 17.30 hores, a la Biblioteca, on et trobaràs el Túnel del Terror, adreçat a nois i a noies, a partir de 5 anys.

    Per participar en aquesta activitat cal fer inscripció prèvia al Casal de Cultura. Podeu reservar a b.collbato@diba.cat, al telèfon 93 777 93 41 o personalment a la Biblioteca. A l'hora de fer la inscripció, cal indicar nom i cognoms del nen o nena, edat, telèfon, mail i si ve acompanyat o no.

  • El nou web de Coves de Montserrat per reservar i comprar entrades.

    28/10/2019

    Les Coves de Montserrat estrenen venda d’entrades per internet

    Aquesta setmana s’ha posat en marxa el nou sistema per a la reserva i venda d’entrades per a les Coves de Montserrat. A partir d’ara la reserva i venda d’entrades es farà en línia mitjançant un nou web, www.covesdemontserrat.org.

    Fins ara les reserves es podien fer per correu electrònic o per telèfon i el pagament es feia a les coves. A partir d’ara es farà la reserva i el pagament des del mateix web, www.covesdemontserrat.org, mitjançant passarel·la electrònica TPV. En el moment de fer la reserva i validat el pagament el visitant rebrà un codi QR únic per correu electrònic.

  • l'Àngels López, durant la seva conferència

    28/10/2019

    Conferència sobre malalties minoritàries per a La Marató de TV3

    Divendres, l'Àngels López Hita, infermera de l'ambulatori de Martorell, va oferir, al Casal de Cultura, una conferència sobre malalties minoritàries, com a precedent dels programes de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio, que tindran lloc el diumenge 15 de desembre, en la seva 28a edició.

    L'Àngels, que col·labora anualment amb la Marató donant suport amb les seves conferències i xerrades, va il·lustrar a un públic compromès i atent, amb les seves paraules i explicacions, sobre unes malalties, la majoria de les quals els eren totalment alienes o conegudes només de nom.

  • Un moment de la trobada amb la Montse Pérez

    28/10/2019

    Nombrosa participació, dijous passat, a la xerrada de la Montse Pérez sobre les biblioteques de presons

    La Biblioteca de Collbató va celebrar el dia internacional de les biblioteques proposant la Montse Pérez per exposar com és la seva feina com a bibliotecària de la presó de dones de Can Brians 1 i com funciona una biblioteca de presons.

    La Montse Pérez va explicar no sols el funcionament de la biblioteca sinó que va posar una mica de llum en el funcionament de la presó, les feines remunerades, els tallers que es fan; en definitiva, les possibilitats de treure un rendiment tant dinerari com de creixement personal, del temps que les recluses hauran de passar dintre. Rendiment que se'ls pot traduir en avantatges per al seu règim o condemna.

  • 27/10/2019

    El Ple Extraordinari aprova iniciar la modificació d'usos de la pista esportiva, la congelació de les ordenances fiscals i bonificacions per als vehicles menys contaminants

    El ple extraordinari del 21 d'octubre tenia com a punts del dia l'aprovació inicial de la modificació puntual del Pla General d'Ordenació Urbana en l'àmbit de l'equipament per assegurar la legalitat dels usos, tant pel que fa a la posada en marxa del bar com als usos socioculturals de la pista coberta, i la congelació de les ordenances fiscals per a l'exercici 2020.

    Respecte a l'aprovació inicial de la modificació puntual del Pla General d'Ordenació Urbana en l'àmbit de la pista coberta i entorn, l'alcalde, Miquel Solà, va explicar que es proposava iniciar un canvi d'usos a diferents parts de l'equipament esportiu i entorn per facilitar que tots els usos de l’equipament, com actes socioculturals, estiguin conforme a la legalitat i perquè hi pugui haver un bar que compleixi normativa.

  • Mirador de La Salut

    26/10/2019

    El mirador de La Salut, un dels “7 miradors de Montserrat” impulsats pel Consorci de Turisme del Baix Llobregat

    El mirador de La Salut, de Collbató, és un dels “7 miradors de Montserrat” que formen part del projecte impulsat pel Consorci de Turisme del Baix Llobregat amb l’objectiu de potenciar l’activitat turística de la zona nord de la comarca, i promoure els atractius turístics de què disposa cada un dels set municipis que comprenen la zona nord del territori.

    L’habilitació d’instal·lacions singulars en miradors naturals i panoràmics és un projecte d'integració identitària que vol ressaltar el territori del Baix Llobregat a través de l’espectacular teló de fons de la muntanya de Montserrat, punt d’inici dels tres eixos de la xarxa de senders, posant en valor i promocionant els recursos endògens, sostenibles i distintius de la comarca. Els miradors, juntament amb la Xarxa de Senders, augmentaran l’atractivitat de l’oferta de natura...

  • Curs gratuït de marxa nòrdica

    26/10/2019

    Curs gratuït d’iniciació a la marxa nòrdica per a gent gran, el dijous 31 d’octubre

    Dins el Programa “Passejades de marxa nòrdica per a Gent Gran” de la Diputació de Barcelona, el dijous 31 d’octubre l’Associació Esportiva Nordic Walking Catalunya farà un curs d’iniciació a la marxa nòrdica al camp de futbol municipal.

    Serà de 10 a 13 h, no cal portar material (només roba còmoda), i és totalment gratuït.
     
    Cal inscriure’s a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament, al Casal de Cultura, per telèfon o per correu a clbt.esports@collbato.cat.
     
    El curs és adreçat a majors de 60 anys.
     
    Vine a descobrir una modalitat de caminada més segura i apta per a totes les condicions físiques. Fes esport a Collbató i millora la teva qualitat de vida!
     

  • Fotografia promocional de l'espectacle.

    25/10/2019

    Esgotades les entrades per veure l'obra mestra d'Amadeu Vives, "Doña Francisquita", al Liceu

    La gran demanda ha esgotat les entrades disponibles per veure, el diumenge, 17 de novembre, al Gran Teatre del Liceu, "Doña Francisquita", l'obra mestra del gran compositor de Collbató, Amadeu Vives, amb un 70% de descompte.

    L’oferta proposava desplaçament d’anada i tornada des de Collbató en autobús i seient de platea al Liceu per només 40 euros per veure la posada en escena de Lluís Pasqual, que canvia els diàlegs parlats per oferir una nova i fresca visió d'aquesta obra immortal.
     
    Els veïns i veïnes que s’han acollit a aquesta promoció podran gaudir de la creació del mestre de Collbató, en el Gran Teatre del Liceu!
     
    Moltes gràcies per l’interès!

  • Imatge del Camp Nou

    25/10/2019

    La Penya Blaugrana celebra el seu XX aniversari el dissabte 9 de novembre

    La Penya Blaugrana de Collbató celebra els seus vint anys de vida el dissabte 9 de novembre amb la projecció d'un audiovisual a la seva seu social i amb un dinar de germanor a La Vinya Nova.

    L'audiovisual "XX anys fent penya" es projectarà a les 12 hores al local social de l'entitat, a la pista coberta Martí Gil. La festa continuarà, a les 14 hores, al restaurant La Vinya Nova, amb un dinar de germanor que oferirà dues versions per a persones adultes, el menú clàssic, a 30 euros, i el menú vegetarià, a 26 euros. També s'oferirà un menú infantil, a 14,5 euros.

  • Conferència sobre malalties minoritàries

    24/10/2019

    Conferència sobre les malalties minoritàries, dins dels actes de La Marató de TV3, demà divendres, al Casal de Cultura

    Demà divendres, a les 19 hores, al Casal de Cultura, tindrà lloc la conferència sobre malalties minoritàries, com a precedent dels programes de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio de diumenge 15 de desembre, en la seva 28a edició.

    La conferència serà a càrrec d'Àngels López Hita, infermera, que parlarà de les malalties minoritàries, que són malalties molt poc freqüents i que afecten un màxim de 5 persones per cada 10.000 habitants. Són molt diferents entre si, però tenen en comú que acostumen a ser greus, cròniques i progressives i discapacitants.