13/9/2018
Fes esport a la Festa Major! Apunta't als campionats de futbol sala i de bàsquet!
Arriba la Festa Major i pots gaudir d’ella fent esport i divertir-te amb els teus amics! Pots triar entre futbol sala, el dissabte, i bàsquet, el diumenge. En ambdós casos, hi haurà premis pels equips guanyadors.
El campionat de futbol sala tindrà lloc a les pistes de Can Dalmases, el dissabte 15 de setembre, a partir de les 9 del matí i es fa amb la col·laboració del Centre d’Esports Collbató. Els equips han de ser de 5 jugadors de 16 anys o més. Els partits seran de 20 minuts (2 parts de 10 minuts). Les inscripcions són gratuïtes i es poden fer al Casal de Cultura, però corre, que només tens temps fins demà! Caldrà que indiqueu: nom equip, nom dels integrants, DNI i les dates de naixement...
12/9/2018
4000peus presenta les activitats de la secció infantil i juvenil divendres vinent
L'Associació Excursionista de Collbató 4000peus celebrarà una reunió informativa divendres vinent a les 19 hores a la Sala Portals per presentar les activitats de la secció infantil i juvenil.
Entre les activitats previstes, es presentarà una novetat per a l'exercici 2018/19, sortides en l'entorn de Montserrat per als més petits, dissenyades per nens i nenes de 6 a 8 anys.
El grup de més petits farà activitats assequibles d'introducció a la muntanya, adequades a la seva edat. L'objectiu és que s'ho passin bé i adquireixin coneixements per a passar els grups superiors més tècnics.
11/9/2018
Collbató, en l’ofrena floral a Rafael de Casanova, a Sant Boi de Llobregat
M. Teresa Casanovas, segona tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Collbató, ha participat aquest matí, en representació de l’ajuntament, en l’ofrena floral a la tomba de Rafael de Casanova, a Sant Boi de Llobregat.
Entre altres autoritats, en l’acte han participat representants del Parlament, alcaldes i alcaldesses, regidors i regidores dels municipis del Baix Llobregat, així com entitats i associacions de a societat civil
L’acte ha estat un sentit i reivindicatiu homenatge a Rafael de Casanova, conseller en cap i màxima autoritat de Barcelona, durant el setge de la ciutat, on va ser ferit, l’11 de setembre de 1714.
11/9/2018
Diada multitudinària a Collbató
La celebració de la Diada a Collbató continua la trajectòria ascendent pel que fa al nombre de participants. L'acte, realitzat ahir i que commemora la festa nacional de Catalunya, va tenir un caire festiu i, alhora, reivindicatiu.
Els actes es van iniciar a les 20.30 hores al Racó d'en Ponis, quan la segona tinent d'alcalde i regidora de Cultura, M. Teresa Casanovas, va donar la benvinguda als presents. A continuació, Enric Serra, coordinador de l'Assemblea Territorial de Collbató per la Independència, i l'alcalde, Miquel Solà, van llegir parlaments que advocaven per demanar la llibertat de Catalunya.
10/9/2018
L'Entre Terres i Collbató, protagonistes del programa Més que Esport, de Ràdio 4
Abans del cap de setmana en què s'ha celebrat la primera edició de la cursa Entre Terres, el Club Ciclista Collbató i la població van ser els protagonistes, divendres, del programa Més que Esport, de Ràdio 4.
En l'enllaç pots escoltar el programa en què participen Juan Carlos Asensio, president del Club Ciclista Collbató, José Serra, tresorer del club, i l'alcalde de Collbató, Miquel Solà.
Més que Esport és un programa de Ràdio 4, presentat i dirigit per Marga Lluch, que combina la presentació de proves esportives a Catalunya amb la presentació de l'entorn on es realitzen.
8/9/2018
La recollida solidària aplega més de 2 tones de productes bàsics
La recollida solidària que va organitzar el cap de setmana passat la Taula Social de Collbató va recollir 2.008 kilograms de productes bàsics (menjar, com pasta, oli, farina, arròs i conserves) i productes de neteja i higiene personal (sabó de roba, xampú, sabó de plats, dentífrics, entre altres).
Tots els productes es distribuiran entre les famílies de Collbató que més ho necessitin, a partir dels informes emesos pels Serveis Socials de l’Ajuntament.
La recollida solidària va tenir lloc dissabte i diumenge passats, als centres Bonpreu i bonÀrea. Els integrants de la taula solidària, els voluntaris i l’Ajuntament volen agrair la implicació de la població en aquesta iniciativa.
7/9/2018
Crida al civisme en llençar la brossa
Collbató té un molt alt nivell de reciclatge de residus. Tot i això, registra comportaments incívics a l'hora de llençar les escombraries, amb bosses i objectes abandonats envoltant els contenidors i que obliguen a la realització de recollides específiques per normalitzar la situació.
Aquest matí s'ha fet una d'aquestes sortides per netejar l'entorn dels contenidors a tot Collbató, una actuació que es realitza cada setmana i que implica la dedicació de recursos que podrien estar duent a terme altres accions per a la millora del poble. És per això que, des de l'Ajuntament, es fa una crida a la població per a la conscienciació a l'hora de llençar les escombraries.
6/9/2018
El dilluns 10 de setembre, celebra la Diada a Collbató!
Els actes institucionals començaran dilluns, a les 20.30 hores, amb l'ofrena floral al Racó d'en Ponis.
Les entitats, associacions i partits polítics que vulguin participar ho han de comunicar fins demà, divendres 7 de setembre, en el correu electrònic casal.collbato@collbato.cat per facilitar l'organització de l'acte.
A continuació tindran lloc els parlaments institucionals amb la intervenció dels representants municipals.
5/9/2018
Collbató completa la cobertura de fibra òptica
El Pujolet ja té cobertura de fibra òptica. Aquest és el darrer barri que quedava pendent de connectar i el seu accés al servei completa la cobertura de fibra òptica de Collbató.
Queden pendent de solucionar les incidències puntuals que apareixen marcades en vermell i en les quals es treballa per permetre la connexió: Algun sector del centre (carrer Parellades, Passeig Mansuet i Carrer Sant Corneli), un petit sector de Can Dalmases II, a la Ronda d'Urgell, i un altre sector de Can Dalmases que afecta uns trams dels carrers Falset i Espot.
4/9/2018
Recorda: Les bosses de recollida Porta a Porta, davant de casa, de 20 a 22 hores
Coincidint amb el nou servei de neteja viària i recollida Porta a Porta (PaP), recordem la importància de treure les bosses i els cubells entre les 20 i les 22 hores els dies en què es realitza el servei.
D’aquesta manera, tots facilitem la recollida i evitem que els serveis de neteja hagin de fer modificacions en el traçat o recorreguts duplicats. A més, evitem el risc que el camió ja hagi passat i la nostra bossa quedi sense recollir.
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat