Collbató

Collbató
  • MIDA DEL TEXT   

23:04  |  08/07/2025

Notícies

  • Festa del Club de Tennis, dissabte vinent

    28/8/2018

    Dissabte, El Club de Tennis et convida a la seva festa

    La Festa del Club de Tennis, que tindrà lloc dissabte, commemorarà el 25è aniversari del club i els més de 90 anys de tennis a Collbató.

    A partir de les 9 del matí, les instal·lacions del club i el seu entorn acolliran un gran nombre d’activitats per celebrar un any més de l’històric club.
     
    De 9 a 12 hores, hi haurà campionat de tennis juvenil (de 14 a 18 anys); d’11 a 12 hores, exhibició, amb un partit de tennis juvenil; de 12 a 13 hores, la tradicional pesca de fruita pels infants; de 13 a 14 hores, la festa de l'escuma per a tothom.

  • Avinguda del Centenari Amadeu Vives

    24/8/2018

    Obres de reparació de l’enllumenat a Bosc del Missé

    La brigada de l’Ajuntament i personal extern de reforç treballen des de fa dies en la resolució de les avaries en l’enllumenat en el Bosc del Missé, al voltant del Bon Preu. Durant el dia s’està comprovant el funcionament dels fanals i es desconnecten i connecten zones de manera alternativa per detectar les avaries que originen les incidències.

    Cal dir que en aquesta zona la detecció d’avaries és més complicada perquè els fanals no disposen d’arquetes de registre que facilitin l’accés a les connexions elèctriques per comprovar el seu estat. Aquest fet dificulta, en gran mesura, les comprovacions i fa que la resolució de les incidències no sigui tan ràpida com es desitjaria.

  • Noves vàlvules de pas per als carrers Martorell i Panadella

    23/8/2018

    Noves canonades i vàlvules per als carrers Martorell i Panadella

    Aquest migdia han finalitzat les obres de connexió a la xarxa d’aigua de les noves canonades dels carrers Martorell i Panadella.

    Aprofitant la substitució de les velles canonades, l'Ajuntament ha decidit substituir les connexions de la zona a la xarxa general i instal·lar dues vàlvules de millors característiques, ja que les connexions que hi havia no oferien suficients garanties per a un subministrament de qualitat.

  • Zona afectada pel tall de subministrament del dijous 23 d'agost

    22/8/2018

    Dijous 23, tall programat d’aigua a la zona sud-oest de Collbató per connectar definitivament a la xarxa els carrers Martorell i Panadella

    Demà, dijous 23 d’agost, de 8.30 a les 13 hores, es tallarà el subministrament d’aigua a la zona sud-oest de Collbató (per sota de l’autovia A-2) per permetre els treballs de connexió definitiva a la xarxa de les canonades dels carrers Martorell i Panadella. Podeu veure la zona afectada en el plànol adjunt.

    El tall també pot comportar baixades de pressió i talls puntuals a la zona del Bosc del Missé, sobretot als carrers més propers a l’autovia.

  • Entreterres anuncia doble traçat

    22/8/2018

    Dos traçats per a l’Entreterres, la cursa del Club Ciclista Collbató

    El Club Ciclista Collbató ha anunciat que desdobla en dos traçats, de 34 i 61 km, la primera edició de l'Entreterres, la cursa ciclista que tindrà lloc el 9 de setembre i travessarà les comarques del Baix Llobregat i de l'Anoia.

    L'Entreterres sortirà davant del restaurant La Cassola, al centre comercial de Collbató. Per deixar els cotxes es disposarà d'aparcament davant del poliesportiu Martí Gil que és on finalitza la cursa. Es recomana deixar el cotxe a l'aparcament, hi ha prou places i la sortida està a 900 metres, on es disposarà de dutxes i punt de neteja de bicicletes.

  • Imatge de la Festa de l'Esport

    21/8/2018

    El diumenge 2 de setembre, practica l'esport amb les entitats de Collbató!

    El diumenge 2 de setembre, de 10 a 13 hores, tens a la teva disposició tota una sèrie d'exhibicions, tastets esportius, curses i activitats al camp de futbol municipal, l'escola Mansuet, l'Slam Club i el Club de Tennis Collbató perquè coneguis tota l'oferta esportiva que t'ofereixen les associacions de Collbató.

    Un gran nombre d'activitats esportives per a tu: Xuts a porteria i Balla, Collbató!, al pati de l'escola Mansuet; pedaleja pel món i vine a jugar a tennis taula, al gimnàs de l'escola Mansuet; rocòdrom i baixada en tirolina i iniciació a l'atletisme, al camp de futbol; practica el tennis!, a les pistes de tennis; tastet de pàdel i fes punteria amb la Penya, a l'Slam Club, i Zumba i ball, a la sala gran de l'Slam Club.

  • Gravat de Johann Sebastian Bach

    19/8/2018

    Jordi Figueras interpreta, aquesta tarda, una peça fonamental de Bach, a l’església de Sant Corneli

    El reconegut organista Jordi Figueras, molt relacionat amb els Amics de l’Orgue de Collbató, ja que va participar en els concerts de mitja inauguració i d’inauguració de l’orgue de l’Església de Sant Corneli, als anys 1983 i 1986, es torna a posar aquesta tarda, a les 19 hores, davant d’aquest instrument, dins del cicle de concerts de l’Associació Amics de l’Orgue de Collbató.

    El músic interpretarà Clavierübung III, la tercera part dels exercicis per a teclat de Johann Sebastian Bach, publicada el 1739, una obra que explora totes les possibilitats expressives d’aquest instrument.

  • Els operaris del gas, realitzant les cales al terra del número 40 del carrer de la Font del Còdol

    17/8/2018

    Normalitzat el subministrament de gas a la Font del Còdol

    A partir de les 13 hores d’avui ha quedat normalitzat el subministrament de gas al carrer Font del Còdol, després que hagi quedat reparada la fuita que es va detectar ahir al vespre.

    La fuita de gas es va detectar ahir a les 19.30 hores al carrer de la Font del Còdol, a l’alçada del número 40. La Guàrdia Municipal i els bombers van acordonar la zona i van desallotjar uns 15 veïns que es podien veure afectats per l’incident, mentre els equips tècnics tancaven el subministrament i operaven per restablir la normalitat a la xarxa de gas. Els operaris van fet cales per identificar l’origen de la fuita, que va estar localitzat, als voltants de la mitjanit, en un maniguet...

  • Homenatge a les víctimes dels atemptats de Barcelona i Cambrils

    17/8/2018

    Record i homenatge a les víctimes dels atacs terroristes de Barcelona i Cambrils

    Aquest migdia ha tingut lloc davant de l'Ajuntament l'acte d'homenatge i de record a les víctimes terroristes dels atacs terroristes que van tenir lloc l'any passat a Barcelona i Cambrils.

    Collbató s'ha unit així a la resta d'homenatges que han tingut lloc a un gran nombre de poblacions de Catalunya, que han seguit la iniciativa promoguda per l'AMC. L'acte ha consistit en la lectura, per part de l'alcalde, Miquel Solà, d'un manifest que destacava la resposta cívica i pacífica de la ciutadania, reiterava la condemna d'aquells atemptats i recordava a les víctimes.

  • Els operaris del gas, realitzant les cales al terra del número 40 del carrer de la Font del Còdol

    17/8/2018

    Actualització: Fuita de gas controlada a la Font del Còdol

    La fuita de gas detectada a les 19.30 hores de dijous al carrer de la Font del Còdol, a l’alçada del número 40, ha estat localitzada i els equips tècnics preveuen que quedarà reparada aquesta mateixa nit.

    Un cop detectada l’avaria, la guàrdia municipal i els bombers han acordonat la zona i han desallotjat una quinzena de veïns que es podien veure afectats per l’incident, mentre els equips tècnics tancaven el subministrament i operaven per restablir la normalitat a la xarxa de gas. Els operaris han fet cales per identificar l’origen de la fuita, que ha estat localitzat, als voltants de la mitjanit, en una canonada sota el terra del número 40 del carrer de la Font del Còdol.