Collbató

Collbató
  • MIDA DEL TEXT   

22:26  |  14/07/2025

Notícies

  • Fustes Sant Joan

    20/6/2025

    Recollida de fustes i mobles per a la foguera de Sant Joan

    Tothom qui vulgui aportar fustes o mobles per cremar a la foguera de Sant Joan, pot fer-ho fins diumenge 22 de juny a l’espai habilitat a l’esplanada dels Bombers.

     
    Només s’accepten materials de fusta que facin brasa. No s’hi poden portar papers ni teixits, perquè el vent els podria fer volar, ni tampoc llaunes, bidons, esprais o pneumàtics, ja que són perillosos o contaminants. Tampoc s’admeten plàstics, restes de poda ni vegetals.

    Celebrem la revetlla amb seguretat i respecte pel medi ambient.

  • Cartell Cloenda 10è Aniversari Casal de Cultura

    18/6/2025

    Cloenda dels 10 anys del Casal de Cultura i la Biblioteca Sibil·la Durfort

    El proper divendres 27 de juny, Collbató celebra els actes de cloenda del 10è aniversari del Casal de Cultura i la Biblioteca Sibil·la Durfort, amb una programació on es vol posar èmfasis a la memòria històrica de l’emplaçament i a la participació activa de la ciutadania.

     
    La jornada que posa punt  final a un any de commemoració, iniciat el 5 de juliol del 2024, arranca el mateix 27 de juny, a partir de les 18 h, amb una visita teatralitzada i sentimental per la història del Casal de Cultura. L’acció teatral “Temps era temps”, amb text i col·laboració de l’Associació Teatral La Forja entre altres participants, és una oportunitat per descobrir, recordar i viure la història d’un edifici amb molta història per Collbató.

  • Revetlla Sant Joan 2025

    16/6/2025

    La màgia de la revetlla de Sant Joan arriba a Collbató amb un programa ple d’activitats

    El dilluns 23 de juny, Collbató es tornarà a omplir de foc, música i tradició per celebrar la nit més curta i màgica de l’any. La revetlla de Sant Joan arriba amb un programa d’activitats pensat per viure-la en comunitat, amb emoció i esperit festiu.

     
     
    Arribada de la Flama del Canigó

    La celebració començarà a les 21 h a la plaça de l’Ajuntament, amb la rebuda de la Flama del Canigó, símbol de germanor i de continuïtat de les tradicions catalanes. Durant l’acte hi haurà la lectura del manifest i la salutació institucional de l’alcaldessa i el regidor.

  • Boulder urbà

    15/6/2025

    Molt bona acollida dels actes de la 2a Festa de la Muntanya

    Collbató ha viscut aquest cap de setmana una segona edició de la Festa de la Muntanya que ha superat totes les expectatives.

     
    L’esdeveniment, organitzat per l’entitat 4.000 Peus amb la col·laboració de l’Ajuntament de Collbató, ha comptat amb una gran participació de veïns i visitants, que han omplert els diferents espais i activitats programades al llarg dels tres dies.

  • Immoble afectat per l'incendi

    13/6/2025

    Incendi en un immoble del Nucli històric sense ferits greus

    La matinada de dijous es va declarar un incendi fortuït en un habitatge situat al número 14 del carrer Amadeu Vives, al Nucli històric de Collbató.

     
    L’incendi va obligar a mobilitzar diversos cossos d’emergència: Bombers de la Generalitat, Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), Mossos d’Esquadra i Guàrdia Municipal. Com a mesura preventiva, es va procedir a l’evacuació dels veïns i veïnes de l’entorn afectat fins que la situació va quedar controlada. A conseqüència del foc, tres persones van resultar ferides lleus i van ser ateses pels serveis sanitaris desplaçats al lloc. 

    Aquest dijous, els serveis tècnics municipals...

  • Bibliopiscina 2025

    13/6/2025

    Torna la Bibliopiscina!

    El proper dimecres 18 de juny torna una de les activitats més esperades de l’estiu a Collbató, la combinació de lectura i piscina, amb la Bibliopiscina.


    La Biblioteca Sibil·la Durfort es trasllada a la Piscina municipal per tal d'oferir als seus usuaris i usuàries la possibilitat d'apropar-se als diferents fons de la Biblioteca a partir de lectures refrescants, oferint una selecció per a totes les edats tant d'actualitat com de literatura d'imaginació, revistes, còmics, contes i novel·les.

  • 2a Festa Muntanya

    12/6/2025

    Tot a punt per la 2a Festa de la Muntanya que se celebra aquest cap de setmana

    Del 13 al 15 de juny, Collbató viurà la 2a edició de la Festa de la Muntanya, un cap de setmana ple d’activitats per a tots els públics, organitzat per l’entitat 4.000 Peus amb la col·laboració de l’Ajuntament de Collbató.


    Durant aquests dies, el municipi s’omplirà de propostes relacionades amb la muntanya, l’esport i l'oci.
     
    Entre les activitats programades hi ha el boulder urbà, amb un campionat pels racons del poble obert a totes les edats i nivells, una sessió de cinema a la fresca amb la projecció del documental “Montserrat, integral 107”, una arrossada popular amb tertúlia de muntanya, gimcana i música en directe, a més d'una festa nocturna amb sopar, concert i DJ.

  • Marxa Culer

    12/6/2025

    La Marxa Culer arriba aquest cap de setmana a Collbató amb totes les places exhaurides

    Els dies 13 i 14 de juny del 2025 tindrà lloc la Marxa Culer, una caminada popular organitzada amb motiu del 125è Aniversari del FC Barcelona i el mil·lenari de l’Abadia de Montserrat.

     
    La marxa, de caràcter lúdic i no competitiu, està adreçada a socis i sòcies del FC Barcelona, penyistes i aficionats i aficionades del club, i compta amb dues modalitats:
    Marxa llarga de 46,7 km: sortida el divendres 13 de juny a les 22 h.Marxa curta de 6,6 km: sortida el dissabte 14 de juny a les 8 h des del Casal de Cultura de Collbató.El recorregut curt, que comença a Collbató, arriba fins al Monestir de Montserrat després de 6,6 quilòmetres i un desnivell positiu de 472 metres....

  • IAE 2925

    12/6/2025

    Anunci de cobrament de l’Impost sobre Activitats Econòmiques (IAE) 2025

    L’Ajuntament de Collbató informa que, d’acord amb la Resolució de 21 de maig de 2025 del Departament de Recaptació de l’Agència Estatal d’Administració Tributària, s’obre el període voluntari de pagament dels rebuts de l’Impost sobre Activitats Econòmiques (IAE) corresponents a l’any 2025, en les seves quotes nacionals i provincials.

     
    Termini de pagament
    Del 16 de setembre al 20 de novembre de 2025, ambdós inclosos.

    Llocs i formes de pagament
    Els pagaments es podran realitzar a través de les entitats col·laboradores (Bancs, Caixes d'Estalvis i Cooperatives de Crèdit), sense necessitat de disposar de compte obert en aquestes entitats.

  • Conferència del Lama Wangchen

    8/6/2025

    Collbató vibra amb la desena edició de l’Inspira Montserrat, tres dies per reconnectar amb la natura i amb un mateix

    Aquest cap de setmana Collbató ha estat escenari d’una nova edició del Festival Inspira Montserrat, que ha celebrat els seus deu anys amb una proposta intensa i inspiradora, plena d’activitats centrades en el benestar, la connexió amb l’entorn i la transformació personal.


    Amb pràcticament totes les places exhaurides, el festival ha reunit persones d’arreu que han volgut fer una pausa i respirar en un entorn únic com és Montserrat. El lema d’enguany, “Inseparables: persones i natura”, ha guiat una programació diversa i de qualitat, repartida entre equipaments municipals i espais a l’aire lliure.